Circle Software lonkt naar Belgische gemeenten

Vooral bij bestaande klanten groeien
In Nederland groeit Circle software al jaren gestaag. Vorig jaar pakte de omzet circa 10 procent hoger uit dan in 2011. Doelstelling voor dit jaar is om in Nederland vooral te groeien bij bestaande klanten. Veel bestaande klanten gebruiken nu nog slechts een deel van het pakket van oplossingen dat Circle in huis heeft. Veel gemeenten bijvoorbeeld hebben al jaren het zaaksysteem 'Verseon' in gebruik en zouden daardoor relatief ontvankelijk moeten zijn om ook Circles oplossingen voor webportal en klantcontacten te implementeren. Maar andersom komt ook voor, vertelt van het woordvoerder bedrijf.
Lange historie
Behalve in de overheidsmarkt, met voornamelijk gemeenten, waterschappen en provinciale diensten als afnemers, is Circle ook actief in bij het onderwijs en in de zorg. Het bedrijf was ooit onderdeel van Digital, maar werd in 1994 via een management buy out verzelfstandigd. Op dit moment heeft het omstreeks 100 medewerkers op de loonlijst.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee