Overslaan en naar de inhoud gaan

T­Mobile wil hogerop in de zakelijke markt

T­Mobile probeert door te groeien in de zakelijke markt, volgens commercieel directeur T­Mobile Nederland, Niek Jan van Damme. "Ons aandeel op de zakelijke markt ligt nu tussen de 3 en 6 procent. In 2006 moet dat 15 procent zijn. Nu bedienen we alleen de kleinste bedrijven tot pakweg tien man met onze groepsabonnementen. We gaan ons nu richten op het MKB en MKB plus." Om dat te bereiken gaat T­Mobile voortaan in zee met de telecomvakhandel.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in