Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips’ Lumalive textiel ‘live’ op IFA 2006

Op de grootste beurs voor consumenten elektronica, de IFA in Berlijn, toonde Philips Research vorige week de eerste generatie jassen met Lumalive-technologie. Lumalive-textiel kan verwerkt worden tot lichtgevende kleding of meubels, die wisselende kleurvlakken, dynamische advertentieboodschappen, logo’s en tekstberichten kan laten zien. De technologie is klaar voor commerciële toepassing.
De promotiedames van Philips droegen de eerste Lumalive jassen op de IFA.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in