Overslaan en naar de inhoud gaan

Oracle baseert CRM-aanbod op Siebel-produktlijn

Voor de volgende generatie CRM zal de productlijn van Siebel het uitgangspunt vormen, heeft Oracle laten weten. Het gaat daarbij met name om het datamodel dat ten grondslag ligt aan Siebels CRM-productlijn. Verder zal gebruikt worden van standaarden als XML en BPEL, en zal bij de inrichting van het pakket uitgegaan worden van het gedachtengoed achter de Service Oriented Architecture.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in