Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsofts zoekmachine verliest terrein

Microsofts zoekmachine heeft dit jaar marktaandeel verloren, blijkt volgens InformationWeek uit cijfers van drie onderzoekbureaus. Bij ComScore daalde Microsoft van een aandeel van 14,6 procent in oktober 2005 naar 11,7 procent afgelopen oktober. Nielsen/NetRatings constateerde in dezelfde periode een daling van Microsofts marktaandeel van 11,3 procent naar 8,8 procent.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in