Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN weert kannibalisering van oude technologieën af

KPN heeft moeite een keus te maken tussen de moderne, goedkope technologieën voor spraak en data en de traditionele diensten die nog altijd veel geld in het laadje brengen. Bij de presentatie van de cijfers over het tweede kwartaal gaf topman Ad Scheepbouwer aan toch een manier gevonden te hebben om de sterke omzetdaling in de diensten als huurlijnen, vaste telefonie en inbellen op internet, die zich de afgelopen zes kwartalen aftekende, te keren.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Scheepbouwer denkt de oude technologie met aantrekkelijke pakketten in het centrum van de aandacht te kunnen houden. Ook wil KPN via nieuwe campagnes de prijsperceptie bij het publiek veranderen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in