Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM besteedt nog meer uit aan Fujitsu

IT-dienstverlener Fujitsu en KLM hebben een driejarig outtasking-contract gesloten met een waarde van 15 miljoen euro. Het gaat om desktop managed services voor alle werkplekken bij KLM in Nederland, zo'n 11.000 in totaal, en helpdeskdiensten voor 20.000 IT-gebruikers bij KLM en aan KLM gelieerde bedrijven.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in