Overslaan en naar de inhoud gaan

Gartner ITxpo 2007: Zoekt en ... gij wordt gevonden

In 2009 stort de interneteconomie in. Het begint met Google. Dat vertoont in zijn zoekresultaten vrijwel alleen nog maar schreeuwerige non-informatie en gegevens die helemaal niet voor de publiciteit bestemd zijn. Gebruikers verliezen eerst het vertrouwen in Google en dientengevolge dalen de advertentie-inkomsten van het bedrijf met 90 procent. Consumenten verliezen vervolgens het vertrouwen in onlinetransacties en dus komen Amazon en eBay ook in de problemen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in