TV eerder de deur uit dan internet
Nederlanders doen gedrukte media zoals tijdschriften het eerst voorgoed de deur uit, gevolgd door de krant, radio en televisie. De computer met internetverbinding staat men pas als allerlaatste af. Ruim 40 procent van de Nederlanders zegt van internet afhankelijk te zijn voor werk, sociale contacten of vertier.

Shutterstock
Shutterstock
Uit het onderzoek blijkt dat de groep met de zwaarste gebruikers meer dan 17,5 uur per week aan het surfen is. De lichte gebruikers blijven onder de zes uur, de middenmoot (56 procent) surft tussen de 6 en de 17 uur per week. Mannen begeven zich daarbij veelvuldiger dan vrouwen op de digitale snelweg.
Online is een dochter van T-Mobile Nederland en opereerde aanvankelijk onder de naam Orange. Het bedrijf bedient met ruim 250 werknemers zo'n 335.000 huishoudens met diensten als internettoegang en vaste telefonie.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee