Overslaan en naar de inhoud gaan

Lastminute.com boekt verlies

Lastminute.com heeft in het vierde kwartaal van 2000 een verlies geleden van 11,7 miljoen Engelse ponden. Een kwartaal eerder was dat nog 9,5 miljoen pond.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Het aantal abonnees van de in vliegtickets gespecialiseerde website groeide met 0,4 procent tot 2,86 miljoen. De omzet steeg vergeleken met het voorgaande kwartaal met 53 procent tot 20,2 miljoen pond. Lastminute.com werd in 1998 opgericht. (svm)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in