Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland schoorvoetend aan de e-business

Internet is voor de meeste bedrijven nog vooral een informatief medium. Steeds meer bedrijven zetten Internet ook in als (ver)koopkanaal. Voor de bijbehorende betalingen kiest men vaak nog traditionele wegen. Dat blijkt uit de Automatiseringsenquête 1999-2001 van het Centraal Bureau voor de Statistiek. De cijfers zijn gepubliceerd in het blad Index van het CBS.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in