Achtergrond Europavolgen volgend
PRO
2 april 2001
leestijd 1 minuut
0 reacties
Nederland schoorvoetend aan de e-business
Internet is voor de meeste bedrijven nog vooral een informatief medium. Steeds meer bedrijven zetten Internet ook in als (ver)koopkanaal. Voor de bijbehorende betalingen kiest men vaak nog traditionele wegen. Dat blijkt uit de Automatiseringsenquête 1999-2001 van het Centraal Bureau voor de Statistiek. De cijfers zijn gepubliceerd in het blad Index van het CBS.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in