Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Mobiele data’ veranderen bedrijfsvoering ingrijpend

Geen congres of seminar over mobiele data gaat voorbij zonder teleurstellende blikken. Hoe kan het toch zijn dat het succes van mobiele data zo tegenvalt. We hebben veel geleerd van de introductie van WAP. De verbindingen moesten sneller, je moest ‘always online’, je moest surfend de winkel uit en het moest vooral voor een massapubliek zijn en niet voor de ‘early adopter’. Nu hebben we dit alles, en het slaat nog niet aan.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in