Overslaan en naar de inhoud gaan

Xoip vangt bot bij Opta

Internetbedrijf Xoip heeft vooralsnog geen gehoor gevonden bij toezichthouder Opta voor zijn klachten tegen KPN Telecom en diens dochterbedrijf KPN Mobile. Xoip wilde afdwingen dat KPN zelf pas met diensten voor 'unified messaging' op de markt mag komen als concurrenten in staat worden gesteld via het KPN-netwerk hetzelfde te doen. Volgens Opta is optreden tegen KPN "op dit moment nog niet opportuun".
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in