Overslaan en naar de inhoud gaan

Winkeliers snappen weinig van e-commerce

Bij de meeste bedrijven gaat het op het gebied van e-commerce nog tamelijk amateuristisch toe. Bij een door Gemini Ernst & Young (CGE&Y) uitgevoerde evaluatie van ruim twaalfhonderd sites in de marktsegmenten consumentenproducten, retail/wholesale en distributie kwam een groot aantal uit de bus als nodeloos traag, onhelder, niet actueel of weinig interactief.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in