Overslaan en naar de inhoud gaan

Webwinkels beïnvloeden winkelverkoop positief

Veel retailers richten zich geheel op de verkoop van hun producten via internet maar zien niet dat de invloed van hun sites eigenlijk groter is op consumenten die in winkels kopen. Sites van webwinkels hebben veel invloed op consumenten die in gewone winkels kopen. Verkopen in ‘gewone’ winkels die zo door internet beïnvloed zijn, zijn goed voor meer dan drie keer zo veel omzet als onlineverkopen, zo stelt onderzoeker Forrester.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in