Overslaan en naar de inhoud gaan

Warehousing en logistiek voor e-commerce-bedrijven

Oprichter en directeur Paul Hendriks stelt dat zijn eCom-factory een gat in de markt heeft aangeboord. Om dat gat te schetsen, tekent hij een assenstelsel. Horizontaal het aantal producten per order en verticaal de complexiteit van het logistieke proces. Traditionele internationaal opererende logistieke bedrijven als TPG, Deutsche Post, FedEx en DHL brengen het liefst zo veel mogelijk producten per order zo ver mogelijk weg.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Ze kunnen een zeer redelijke complexiteit van het logistieke proces aan, zoals het dagelijks beleveren van winkelketens. Uiterst complexe processen, zoals elk pakje in een leuk papiertje verpakken of afleveren op het moment dat het de klant uitkomt, dat is er niet bij.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in