Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorspellen valt niet mee, vooral niet als het de klant betreft

‘Klantinformatie is goud waard. Want wie met voldoende detail weet wat klanten doen, kan daaruit afleiden wat ze willen en kan daar op inspelen.’ Ten tijde van de internet-hype joeg deze gedachte de waardering van web-winkels die het click-gedrag van hun klanten systematisch in kaart brengen, tot ongekende hoogten op.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in