Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Online's e-commerce strategie faalt

Europa's grootste internetprovider T-Online leed over het eerste kwartaal een brutoverlies van 66 miljoen euro. Hetzelfde kwartaal vorig jaar leverde nog een winst op voor aftrek van rente, belasting en afschrijvingen van 5,8 miljoen euro. Verantwoordelijk voor het verlies zijn onder andere de 'flat-rate' internetdiensten, die overigens dit jaar weer worden afgebouwd.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in