Overslaan en naar de inhoud gaan

Servicedesk SNS bank als eerste gecertificeerd

Help- en servicedesks kunnen zich laten certificeren door Help Desk Insitute, een wereldwijde organisatie waarbij ruim 5500 organisaties zijn aangesloten. Het HDI vormt een groot netwerk met als doel helpdesk-managers te ondersteunen met kennis. Al sinds 1993 is er een vestiging van het HDI in de Benelux, met inmiddels 250 leden en twee gecertificeerde auditors. Ook voor hen is het de eerste geslaagde audit in Europa.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in