Overslaan en naar de inhoud gaan

Regie! Hoezo?

Een bedrijf dat denkt dat het zijn ICT-afdeling kan outsourcen en er vervolgens geen omkijken meer naar heeft, komt bedrogen uit. Er moet steeds overlegd en besproken worden met de leverancier. Een contract volstaat niet voor drie tot vijf jaar klanttevredenheid. Veranderingen binnen of buiten de organisatie, nieuwe technologieën, gewijzigde marktomstandigheden; het heeft allemaal invloed op de werkzaamheden van de leverancier en de wensen van de klant.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in