Overslaan en naar de inhoud gaan

'Recessie niet van invloed op online-verkopen'

De huidige recessie zal in Europa weinig invloed hebben op de online-consumentenbestedingen. Dit jaar zullen de online-bestedingen in Europa uitkomen op 32,8 miljard euro, voorspelt Forrester Research. Forrester trekt die conclusie op basis van een mini-onderzoek onder internet-shoppers. Het onderzoeksbureau concludeert daaruit dat de internet-consument zich niet van de wijs heeft laten brengen door de aanslagen van 11 september vorig jaar in Amerika en de economische recessie.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in