Overslaan en naar de inhoud gaan

REAAL draait hypotheek-BPO terug

Centric heeft de klanten van Ordina BPO, dat inmiddels Centric FSS heet, zijn strategische visie op de service delivery uit de doeken gedaan en aangemoedigd deze te vergelijken met de eigen kijk op uitbesteding van backofficeprocessen. Centric heeft onder meer duidelijk gemaakt dat het inzet op een voortvarender en verdergaande rationalisering en standaardistie dan de verzekeraars vanuit Ordina gewend waren.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

REAAL is de eerste van Centric FSS’ circa tien accounts, die aan deze gesprekken de consequentie verbindt dat ze de hypotheekadministratie weer in eigen beheer gaat uitvoeren.

Op dit moment zijn bij Centric ongeveer 20 medewerkers direct betrokken bij de dienstverlening aan REAAL. De verwachting is dat de overgang van de dienstverlening van Centric naar REAAL in het eerste kwartaal van 2010 wordt afgerond.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in