REAAL draait hypotheek-BPO terug
Centric heeft de klanten van Ordina BPO, dat inmiddels Centric FSS heet, zijn strategische visie op de service delivery uit de doeken gedaan en aangemoedigd deze te vergelijken met de eigen kijk op uitbesteding van backofficeprocessen. Centric heeft onder meer duidelijk gemaakt dat het inzet op een voortvarender en verdergaande rationalisering en standaardistie dan de verzekeraars vanuit Ordina gewend waren.

Shutterstock
Shutterstock
REAAL is de eerste van Centric FSS’ circa tien accounts, die aan deze gesprekken de consequentie verbindt dat ze de hypotheekadministratie weer in eigen beheer gaat uitvoeren.
Op dit moment zijn bij Centric ongeveer 20 medewerkers direct betrokken bij de dienstverlening aan REAAL. De verwachting is dat de overgang van de dienstverlening van Centric naar REAAL in het eerste kwartaal van 2010 wordt afgerond.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee