Overslaan en naar de inhoud gaan

Promotieonderzoek legt kritieke succesfactoren van IT-sourcing bloot

Het proefschrift waarop Guus Delen aanstaande dinsdag hoopt te promoveren doet verslag van een opmerkelijk onderzoek. Niet alleen vanwege de stevige conclusies waartoe het aanleiding geeft, maar ook vanwege de onderzoeksopzet, die de klassieke scheidslijn tussen de kwantitatieve en meer interpretatieve analyses tart. Tien op basis van kennis en ervaring geformuleerde potentiële succesfactoren werden ‘gekruist’ met 18 IT-sourcingcases.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in