Overslaan en naar de inhoud gaan

Prestatie-indicatoren belemmeren progressie in ICT-dienstverlening

Het aantal mensen dat ‘op de bank’ zit bij detacheringsbedrijven neemt gestaag toe. Het zou goed zijn, meent Dimitri Georganas, als de ICT-dienstverleners hun bedrijfsmodel aanpassen en minder afhankelijk worden van detachering. In de praktijk blijkt het echter erg moeilijk te zijn van de gebaande wegen af te wijken.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in