Overslaan en naar de inhoud gaan

Online-muziek beleeft dipje

Het aantal kopers in Amerikaanse online-muziekwinkels is sinds april gedaald. Dat meldt onderzoeksbureau de NPD Group. In de maanden mei, juni en juli trokken de online-muziekwinkels rond de miljoen betalende bezoekers. In april was dat 1,3 miljoen. Volgens NPD Group is de afname te wijten aan het beëindigen van kortingsacties door de verschillende aanbieders. Volgens anderen is er sprake van een zomerdipje.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in