Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe standaard voor service-beheer

BS15000 is het antwoord van het British Standards Institute (BSI) op verzoeken van zijn leden om een middel waarmee ze meer garanties over de kwaliteit van IT Service Management konden krijgen. De standaard is stevig gebaseerd op Itil. BS15000 kwam vorig jaar officieel in Groot-Brittannië van de grond. Er zijn nu zeven organisaties die mogen certificeren, onder anderen KPMG en het Duitse TUV.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in