Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
14 maart 2001
leestijd 1 minuut
0 reacties
Napster zou CD-aankopen jeugd stimuleren
Uit onderzoek van de Amerikaanse platenmaatschappijen blijkt dat het gebruik van de omstreden uitwisseldienst Napster de verkoop van muziek-CD's niet nadelig beïnvloedt maar juist stimuleert. Tot die conclusie komt Napster-topman Hank Barry na bestudering van cijfers die de branche-organisatie RIAA zelf heeft gepubliceerd.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in