Overslaan en naar de inhoud gaan

LCD­scherm wordt reclamemedium

Kazunobu Koba is ‘deputy general manager’ van de Digital Media Group van Hitachi. Deze afdeling houdt zich bezig met de ontwikkeling van onder andere platte beeldschermen, LCD­projectoren en digitale videocamera’s. In Japan draagt deze afdeling overigens de naam Ubiquitous Media Department, wat aangeeft welke richting het met platte schermen op gaat.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in