Overslaan en naar de inhoud gaan

Jet-Net wil afrekenen met imagoprobleem technologie

In Jet-Net (Jongeren en Technologie Netwerk Nederland), dat op 1 januari 2003 van start ging, werken vijf Nederlandse multinationals (Akzo Nobel, DSM, Philips, Shell en Unilever) samen met twee ministeries (Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en Economische Zaken) en andere belanghebbenden als de Stichting Weten en VNO-NCW. De looptijd van het project is vijf jaar en vergt een investering van 20 tot 25 miljoen euro.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in