Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Innoveren doe je niet in je eentje’

Innoveren is niet langer een kunststukje dat een bedrijf van begin tot eind in zijn eentje volbrengt, stelt Colony. "Het traditionele model waarin een bedrijf zijn eigen vinding in productie neemt en ook verkoopt, is dood." Niet alleen omdat het op die manier te lang duurt voordat een vinding op de markt komt, maar vooral ook omdat zo niet efficiënt gebruik wordt gemaakt van de wereldwijde mogelijkheden op het gebied van research, financiering en productie.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in