Overslaan en naar de inhoud gaan

Inkomsten internetreclame België stegen fors

Vorig jaar zag België een stijging met 60 procent van de inkomsten uit internetreclame. Dat blijkt uit een onderzoek van het Interactive Advertising Bureau (IAB) in samenwerking met het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). De onderzoekers geven geen verklaring voor deze opvallende stijging, wat best verrassend is, aangezien ook onze zuiderburen vorig jaar te kampen hadden met een recessief economisch klimaat.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in