Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
28 maart 2008
leestijd 7 minuten
0 reacties
Ingesourcete medewerkers zijn dure klanten
Ook al blijven de werkzaamheden identiek, een professional die in een outsourcingscontract van een IT-afdeling overgaat naar een IT-dienstverlener komt in een andere wereld terecht. De stap van ondersteuning naar corebusiness in IT-dienstverlening kan de betrokken medewerkers persoonlijke en vakmatige mogelijkheden en kansen brengen die daarvoor niet bestonden.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in