Overslaan en naar de inhoud gaan

ING en Postbank durven eindelijk de uitdaging aan

ING en Postbank gaan eindelijk echt integreren. Vanaf 2009 bankieren 8 miljoen particuliere klanten en 600.000 zakelijke klanten van de twee fusieparteners uit 1991 bij één merk: ING. In de bekendmaking van afgelopen woensdag legt het bedrijf de nadruk op voordelen in de marktbenadering: “Het succesvolle directe bedrijfsmodel van de Postbank vormt de basis voor de nieuwe combinatie, versterkt met toegang tot persoonlijk advies van ING Bank.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in