Overslaan en naar de inhoud gaan

In het extreme aansluiten bij de klant

Ze begonnen als vriendenclub als experiment een eigen ICT-onderneming. Zeven jaar later heeft Concept7 een indrukwekkend klantenbestand bestaande uit succesvolle ondernemingen zoals Tele2, de Gasunie maar ook Bosch. Grote bedrijven gaan met de jonge mannen in zee. “Iedereen zegt wel vanuit de klant te werken, maar wij doen dat ook echt”, aldus accountmanager Raymond Klompsma.
Eigenlijk werkt Concept7 meer voor de klanten van de klant, dan voor de eigen klant.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in