Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is tijd voor ont-Googling

Al snel na de introductie van het begrip data mining, ergens in de jaren negentig, werd duidelijk dat ‘knowledge discovery’, zoals data mining ook wel wordt genoemd, niet alleen ‘verborgen’ gegevens uit klassieke databases kon vergaren. Via text mining, audio mining en media mining is het begrip inmiddels van toepassing verklaard op alle soorten digitale data, en is het woord reality mining gevallen (meer dan 3000 hits op Google). En reality, wat valt daar eigenlijk niet onder?
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in