Overslaan en naar de inhoud gaan

Het gaat niet om Itil maar om de klant

Natuurlijk zijn methodieken als ITIL nog steeds sexy. En daar zit hem nou net de crux. Omdat ze zo sexy zijn, zetten we ze nadrukkelijk in het spotlight, om er vervolgens verwachtingsvol intern mee aan de haal te gaan. Dit terwijl de klanten van beheer in het spotlight horen te staan, om te luisteren naar wat zij eigenlijk verwachten.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in