Overslaan en naar de inhoud gaan

Helpdesk moet deel van organisatie zijn

Endemol Nederland NV besloot anderhalf jaar geleden, toen het driejarig outsoucingcontract afliep, vrijwel alles weer te insourcen. Het bedrijf had in 2003 zijn IT vrijwel geheel uitbesteed: het beheer van de infrastructuur en de ruim veertig applicaties, de hostingactiviteiten en de helpdesk voor de eindgebruikers. Een onafhankelijk rapport toonde aan wat er aan mankeerde.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in