Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
26 oktober 2007
leestijd 5 minuten
0 reacties
Helpdesk moet deel van organisatie zijn
Endemol Nederland NV besloot anderhalf jaar geleden, toen het driejarig outsoucingcontract afliep, vrijwel alles weer te insourcen. Het bedrijf had in 2003 zijn IT vrijwel geheel uitbesteed: het beheer van de infrastructuur en de ruim veertig applicaties, de hostingactiviteiten en de helpdesk voor de eindgebruikers. Een onafhankelijk rapport toonde aan wat er aan mankeerde.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in