Overslaan en naar de inhoud gaan

Forrester: 'Telecombedrijven innoveren te weinig'

Telecombedrijven bewijzen slechts lippendienst aan innovatie, concludeert onderzoeksbureau Forrester. Negen van de tien bedrijven die innovatie hoog op de agenda hebben staan, doen er in praktijk weinig aan. “Tenzij de telecomaanbieders hun kernactiviteiten fundamenteel reorganiseren en innoveren, lopen zij een groot risico om op de lange termijn miljarden dollars te verliezen”, stelt Forrester-analist Lars Godell.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in