Overslaan en naar de inhoud gaan

Forrester: E-handel vaak ondoordacht

Europese bedrijven verliezen nogal eens het profijtbeginsel uit het oog bij het opzetten van systemen voor elektronische handel. Ze hebben meer oog voor mooi ontworpen websites en e-commerce software die het neusje van de zalm is. Die conclusie trekt marktonderzoeker Forrester Research in een deze week te publiceren rapport, aldus de zakenkrant The Wall Street Journal.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in