Overslaan en naar de inhoud gaan

Financiële baas Progress helpt met de marketing

Het leven van een Chief Financial Officer van een softwarebedrijf is er de laatste jaren niet eenvoudiger op geworden. Kon hij zich tot de eeuwwisseling veelal beperken tot het presenteren van prachtige cijfers aan de investeerdersgemeenschap, tegenwoordig moet hij de CEO helpen verkondigen hoe fantastisch de producten van het bedrijf zijn. Bud Robertson, de financiële topman van Progress, houdt zich zelfs met beide activiteiten bezig.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in