Overslaan en naar de inhoud gaan

Elektronisch loket stelt burger teleur

Tot 2004 zal volgens Di Maio de helft van de initiatieven voor elektronische overheidsdienstverlening niet aan de verwachtingen van gebruikers voldoen. Een aanwijzing hiervoor geeft een deze week gepubliceerd onderzoek van studenten Culturele en Maatschappelijke Vorming aan de Fontys Hogescholen in Eindhoven. De studenten onderzochten de wensen van inwoners als het gaat om wat zij willen vinden op een gemeentelijke website.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in