Overslaan en naar de inhoud gaan

CRM moet weer om de klant draaien bij Epiphany

De CRM-markt is niet meer wat hij geweest is en Epiphany, één van de bedrijven die uit de CRM-hausse zijn ontsproten, heeft dat ook gemerkt. De ‘aanloopverliezen’ werden maar geen winsten en ondanks zijn klantensuccessen moest CEO Karen Richardson ingrijpen. Met de software van het bedrijf is niet veel mis, getuige ook de aanprijzingen van Gartner, en daaraan zal dan ook niet veel gesleuteld worden. "Maar de focus moest anders", stelt Richardson.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in