Overslaan en naar de inhoud gaan

CRM = integreren

Voor de klant is een bedrijf één organisatie en het bedrijf dient op soortgelijke wijze één beeld van zijn klant te hebben. Maar aan dat laatste ontbreekt het nogal eens. Het merendeel van de huidige CRM-initiatieven is opgestart door losse afdelingen van bedrijven, zo signaleren analisten van onder andere Gartner en Meta. Het callcenter wil zich daardoor nog wel eens geheel anders gedragen tegenover de klant dan het personeel in de winkelvestigingen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in