Overslaan en naar de inhoud gaan

Creditcard niet populair als betaalmiddel op web

Dat blijkt uit onderzoeken van Blauw Research, Motivaction en Boom, die Currence, leverancier van iDeal, deze zomer heeft laten uitvoeren.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Ondanks de duidelijke voorkeuren van kopers voor een bepaalde betaalwijze zijn ze met kortingsacties makkelijk over te halen voor een andere manier van betalen te kiezen. Acties waarbij de verzendkosten niet gerekend werden of een korting van 2,50 euro werd aangeboden leidden tot een stijging van 20 procent in het gebruik van iDeal.

Volgens de onderzoeken is het aanbod van betaalmogelijkheden, na de prijs en het assortiment, een van de belangrijkste factoren in de keuze voor een webwinkel.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in