Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten in Azië kopen graag online

De elektronische handel in Azië en het Pacifisch gebied stijgt veel sneller dan elders. Dat blijkt uit onderzoek van de Boston Consulting Group (BCG). De online consumentenomzet is in 2000 ruim verdubbeld ten opzichte van 1999, tot 6,8 miljard dollar; BCG verwacht in 2001 een nieuwe verdubbeling tot 14 miljard dollar.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in