Consument vindt digitale apparaten maar lastig
Dat blijkt uit onderzoek van Harris Interactive onder 1019 Amerikaanse volwassenen. Het onderzoek werd telefonisch gevoerd, vlak voor Kerst 2010.

Shutterstock
Shutterstock
Van de ondervraagden gaf 27 procent te kennen dat ze moeite hadden met het configureren van nieuwe digitale apparaten. Het overgrote merendeel van deze groep – 25 procent van alle ondervraagden – doorloopt de setupprocedure niet helemaal of doet een beroep op familie, vrienden of een helpdesk om het proces af te ronden.
Bij problemen wordt het nog lastiger. 41 procent vindt het moeilijk om problemen op te lossen. 31 procent heeft zelfs het idee dat zijn inspanningen om een probleem op te lossen de zaken alleen maar erger maken. Iets meer dan een derde heeft het idee dat het verhelpen van problemen met digitale apparaten en computers tegenwoordig moeilijker is dan in het verleden.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee