Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument vindt digitale apparaten maar lastig

Dat blijkt uit onderzoek van Harris Interactive onder 1019 Amerikaanse volwassenen. Het onderzoek werd telefonisch gevoerd, vlak voor Kerst 2010.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Van de ondervraagden gaf 27 procent te kennen dat ze moeite hadden met het configureren van nieuwe digitale apparaten. Het overgrote merendeel van deze groep – 25 procent van alle ondervraagden – doorloopt de setupprocedure niet helemaal of doet een beroep op familie, vrienden of een helpdesk om het proces af te ronden.

Bij problemen wordt het nog lastiger. 41 procent vindt het moeilijk om problemen op te lossen. 31 procent heeft zelfs het idee dat zijn inspanningen om een probleem op te lossen de zaken alleen maar erger maken. Iets meer dan een derde heeft het idee dat het verhelpen van problemen met digitale apparaten en computers tegenwoordig moeilijker is dan in het verleden.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in