Overslaan en naar de inhoud gaan

Commentaar: Klant, durf koning te zijn

Onder druk van de verenigde gebruikersverenigingen werd de leverancier gedwongen om aan de hand van een aantal gezamenlijk aangedragen cases te onderzoeken in hoeverre de nieuwe tarieven inderdaad in het voordeel van de klant zouden zijn. Zou dat voordeel er niet zijn, dan zou SAP de kostenverhoging laten varen, zo werd afgesproken.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Ruim een jaar later hadden de in SUGEN verenigde gebruikersverenigingen het pleit gewonnen. SAP trok zijn plannen in en was genoopt fors in te zetten op het herwinnen van het vertrouwen van zijn klanten.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in