Overslaan en naar de inhoud gaan

Chatten als bliksemafleider

In de perceptie van de meeste mensen is chatten een vrijblijvende en ongestructureerde vorm van communiceren, vergelijkbaar met de telefonische babbelboxen waar continu loze praat wordt uitgewisseld. Toch beraadt een aantal bedrijven zich op de vraag of chatten toegevoegde waarde kan hebben voor communicatie met hun klanten. Centraal daarbij staat de vraag in hoeverre het gedrag van klanten ‘gestuurd’ kan worden.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in