Overslaan en naar de inhoud gaan

Burger niet tevreden over e-overheid

Inmiddels is het gros van de overheidsdiensten via internet benaderbaar, zo blijkt uit het zesde jaarlijkse ‘e-government-onderzoek’ van Accenture, maar dat helpt de 22 onderzochte landen niet veel verder op weg naar klantenservice waarbij de burger centraal staat. Accenture keek daarom voor het eerst niet alleen naar de onlineprestaties maar naar het totale ‘customer services management’.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in