Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Bloedgroepen’ kleuren het PON

Een nadrukkelijk doel van het PON is een ‘platform outsourcing’ te zijn, met de nadruk op ‘out-’. De realiteit is echter dat de aanbieders – dus eigenlijk de ‘in-sourcers’ – sneller en in groter getale hun belang bij een onafhankelijk overleggremium inzagen dan de opdrachtgevers. Ruim drie jaar na de oprichting zijn de ‘aanbieders’ ten opzichte van de ‘aanbesteders’ nog steeds in de meerderheid (40 tegen 25).
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in